Gå til indhold
Annonce
Midtfyn For abonnenter

45 ansatte sender nødråb til borgmesteren: - Vi kan ikke holde til det længere

Medarbejdere fra fire plejehjem beskriver en presset hverdag, hvor mangel på hænder går ud over både beboere og ansatte. Borgmester Anstina Krogh kalder brevet modigt og vil mødes med dem.
Bekymrede plejepersonaler sender brev til borgmester Anstina Krogh (S). Foto: Michael Bager
Annonce