Annonce
Midtfyn
For abonnenter
45 ansatte sender nødråb til borgmesteren: - Vi kan ikke holde til det længere
Medarbejdere fra fire plejehjem beskriver en presset hverdag, hvor mangel på hænder går ud over både beboere og ansatte. Borgmester Anstina
Krogh kalder brevet modigt og vil mødes med dem.