Gå til indhold
Annonce
Midtfyn For abonnenter

Som barn trak Sebastian sig: Nu har han venner, kæreste og er student nummer 100 fra særlig linje

Selv om man har særlige behov, kan man godt blive student. Sebastian Hansen Glem blev onsdag student nummer 100 fra Midtfyns Gymnasiums særlige autismelinje, hvor han foruden en flot studentereksamen også har fået venskaber og en kæreste.
Sebastian Hansen Glem har netop fået huen på af sin far og stråler af glæde over at være blevet student. Den 19-årige unge mands begejstring bliver ikke mindre af, at buketten, han har fået i favnen, ikke er med blomster - men med hans yndlingschokoladebarer og energidrik. Foto: Hardy Hounsgaard
Annonce